Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/02/2020.

Asystent/ka działu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka działu
Warszawa
NR REF.: 1131455

Dla naszych Klientów poszukujemy osób do działów Sprzedaży/Handlowych w roli:

Asystenta/ki działu

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie bieżące wsparcie pracowników działu w zakresie obiegu dokumentówi przygotowywania materiałów marketingowych/handlowych. Ponadto Asystent/ka będzie współpracować z działami wewnętrznymi(finanse, marketing) w celu realizowania i procesowania zamówień, faktur w systemie.

Poszukujemy Kandydatów chcących zdobyć pierwsze doświadczenie w profesjonalnym środowisku pracy. Oczekujemy odpowiedzialności, kreatywności, komunikatywności oraz znajomości języka angielskiego na poziomie B2.Atutem będzie dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin lub minimum ¾ etatu. Wymagana jest znajomość MS Office w tym Excel na poziomie średniozaawansowanym w celu weryfikacji zestawień, analizy danych czy tworzenia raportów.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/zlecenie wraz z atrakcyjnym wynagrodzeniem.

Lokalizacja: Mokotów, Służew, Praga, Ochota

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry