Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Dla międzynarodowej firmy z branży nieruchomości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka działu księgowościMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie;
  • zapewnienie wsparcia w procesie archowizacji dokumentów;
  • bieżące wsparcie pracowników działu księgowości;
  • obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie związane z archiwizacją dokumentów;
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy;
  • dokładność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • wykształcenie z zakresu księgowości będzie mile widziane;

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • stabilne watrunki zatrudnienia;
  • pakiet benefitów;
  • pracę w dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze;

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry