Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/09/2021.

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. handlowych
Warszawa
NR REF.: 1154751

Dla naszego Klienta z branży inżynierii przemysłowej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. handlowych

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie w pracach administracyjno-biurowych działu Handlowego, czyli między innymi za:
  • zbieranie ofert od Klientów
  • zarządzanie skrzynką mailową i kalendarzem spotkań
  • kontakt z Klientami, również w języku angielskim
  • dbanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów

Poszukujemy osoby:
  • z doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • dobrze zorganizowanej
  • terminowej
  • z komunikatywną znajomościa j. angielskiego (min. B2)
  • znającej w bardzo dobrym stopniu narzędzia pakietu MS Office

Oferujemy pierwszą umowę na 12 miesięcy, z realną możliwością przedłużenia współpracy, pracę w trybie hybrydowym, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry