Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/07/2019.

Asystent/ka Biznesu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Biznesu
Warszawa
NR REF.: 1123794

Dla naszego klienta, globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, która zajmuje się badaniami naukowymi oraz opracowywaniem produktów farmaceutycznych poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki Biznesu.

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie bieżące wsparcie dyrektora zespołu komercyjnego w codziennych zadaniach. Pracując w międzynarodowej firmie osoba ta będzie miała codzienny kontakt z pracownikami wysokiego szczebla, dyrektorami, managerami, przez co zakres zadań będzie różnorodny.

W zakres obowiązków wchodzą zadania takie jak umawianie spotkań dyrektora, prowadzenie kalendarza, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowanie prezentacji, podsumowań, wsparcie w prowadzeniu działań komunikacyjnych; organizacja spotkań wewnętrznych, tworzenie raportów dla stakeholderów.

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego oraz biegłej znajomości języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy.Idealny kandydat posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zna pakiet MS Office w stopniu średniozaawansowanym, jest osobą komunikatywną, asertywną, posiada dobrą organizację czasu pracy.

Oferujemy pracę w międzynarodowej korporacji na samodzielnym stanowisku, różnorodny zakres obowiązków, możliwość rozwinięcia kompetencji managerskich oraz biznesowych, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry