Asystent/ka Biznesu
Warszawa Asystent/ka Biznesu
Warszawa
NR REF.: 1123794
Dla naszego klienta, globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, która zajmuje się badaniami naukowymi oraz opracowywaniem produktów farmaceutycznych poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki Biznesu.
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie bieżące wsparcie dyrektora zespołu komercyjnego w codziennych zadaniach. Pracując w międzynarodowej firmie osoba ta będzie miała codzienny kontakt z pracownikami wysokiego szczebla, dyrektorami, managerami, przez co zakres zadań będzie różnorodny.
W zakres obowiązków wchodzą zadania takie jak umawianie spotkań dyrektora, prowadzenie kalendarza, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowanie prezentacji, podsumowań, wsparcie w prowadzeniu działań komunikacyjnych; organizacja spotkań wewnętrznych, tworzenie raportów dla stakeholderów.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego oraz biegłej znajomości języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy.Idealny kandydat posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zna pakiet MS Office w stopniu średniozaawansowanym, jest osobą komunikatywną, asertywną, posiada dobrą organizację czasu pracy.
Oferujemy pracę w międzynarodowej korporacji na samodzielnym stanowisku, różnorodny zakres obowiązków, możliwość rozwinięcia kompetencji managerskich oraz biznesowych, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów.
Warszawa
NR REF.: 1123794
Dla naszego klienta, globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, która zajmuje się badaniami naukowymi oraz opracowywaniem produktów farmaceutycznych poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki Biznesu.
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie bieżące wsparcie dyrektora zespołu komercyjnego w codziennych zadaniach. Pracując w międzynarodowej firmie osoba ta będzie miała codzienny kontakt z pracownikami wysokiego szczebla, dyrektorami, managerami, przez co zakres zadań będzie różnorodny.
W zakres obowiązków wchodzą zadania takie jak umawianie spotkań dyrektora, prowadzenie kalendarza, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowanie prezentacji, podsumowań, wsparcie w prowadzeniu działań komunikacyjnych; organizacja spotkań wewnętrznych, tworzenie raportów dla stakeholderów.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego oraz biegłej znajomości języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy.Idealny kandydat posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zna pakiet MS Office w stopniu średniozaawansowanym, jest osobą komunikatywną, asertywną, posiada dobrą organizację czasu pracy.
Oferujemy pracę w międzynarodowej korporacji na samodzielnym stanowisku, różnorodny zakres obowiązków, możliwość rozwinięcia kompetencji managerskich oraz biznesowych, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.