Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/10/2019.

Asystent/ka administracyjna w dziale Diagnostyki Laboratoryjnej

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka administracyjna w dziale Diagnostyki Laboratoryjnej
Warszawa
NR REF.: 1127891

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka działu Diagnostyki Laboratoryjnej (5/8 etatu)

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać dział we wszelkich kwestiach administracyjnych. Szczegółowe zadania będą obejmowały: organizację szkoleń oraz innych wydarzeń zarówno wewnętrznych jak i dla klientów firmy, administrowanie kontraktami z klientami oraz czuwanie nad terminowością zleceń, a także zarządzanie kalendarzem spotkań i koordynowanie sprawnego przepływu informacji w dziale. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie miała okazję wspierać w przygotowywaniu materiałów marketingowych , organizować podróże służbowe i przygotowywać raporty na potrzeby działu.

Do aplikowania zapraszamy osoby komunikatywne, bardzo dobrze dobrze zorganizowane, posługujące się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie (min. B2).Mile widziane będą pierwsze doświadczenia w administracji biurowej lub finansach. Atutem będzie również wykształcenie w kierunku biologii, jednak nie jest to warunek konieczny.

Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na globalnym rynku. Oferta dotyczy pracy wymiarze 5/8 etatu.Istnieje możliwość sporadycznej pracy z domu.

Lokalizacja: Ursynów.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry