#

Asystent działu Zakupów z j. niemeickim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent działu Zakupów z j. niemeickim

Miejsce pracy: Warszawa
3-20-59665
Wynagrodzenie: 5000 - 5800 PLN

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcja maszyn przemysłowych, posiadającej centrum usług wspólnych w Warszawie, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent działu Zakupów z j. niemeickim

- Weryfikacja zgodności potwierdzeń zamówień;
- Kontakt z dostawcami w zakresie wyjaśniania różnic pomiędzy potwierdzeniem zamówienia a zamówieniem i opóźnieniem płatności;
- Akceptacja różnic, aktualizacja zamówienia oraz wprowadzanie zamówień do systemu (SAP);
weryfikacja przyczyn zablokowania faktury do płatności oraz podejmowanie odpowiednich kroków, w celu wyjaśnienia zaistniałych różnic
- Weryfikacja zamówień realizowanych przez katalog sklep internetowy
- Kontakt z nabywcą w celu otrzymania listy produktów i na tej podstawie ustalenie przyszłych wymagań oraz z dostawcą
- Udział w usprawnianiu procesów.

Wymagania:
- Zaawansowana znajomość j. niemieckiego;
- Motywacja do rozwoju zawodowego w strukturach SSC;
- Mile widziane pierwsze doświadczenie w obszarze zakupów, księgowości, obsługi klienta.

Korzyści:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającym się SSC firmy o pewnej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie za pośrednictwem Grafton z możliwością nawiązania stałej współpracy;
- Biuro zlokalizowane w świetnie skomunikowanym punkcie na Warszawskiej Ochocie.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi