Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Wsparcie Key Account Managerów w kontaktach z obecnie przypisanymi klientami oraz w rozwijaniu współpracy z nowymi w zakresie produkowanych i nowych wyrobów
Wsparcie Key Account Managerów w koordynacji działań związanych z tworzeniem nowych i modyfikacją istniejących wyrobów (w ramach wewnętrznej procedury obowiązującej w firmie)
Zapewnienie odpowiedniego wsparcia oraz poziomu obsługi klientów firmy: m.in. informowanie o przebiegu realizacji ich zamówień na zgodność z uzgodnionym harmonogramem wysyłek lub warunkami kontraktu, dostarczanie wymaganych dokumentów, próbek itp. oraz organizowanie pobytu klienta w fabryce i/lub u dostawców opakowań (akceptacja druku)
Wsparcie obsługi reklamacji składanych przez klienta
Zamieszczanie w bazie danych krótko i długoterminowych prognoz i planów sprzedaży zgodnie z odpowiednimi procedurami wewnętrznymi
Wspracie Key Account Managerów w ścisłej współpracy i wymianie informacji z kierownictwem działów firmy we wszelkich działaniach tego wymagających i podejmowanych zgodnie z zakresem kompetencji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.