Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Asystent / Asystentka Biura

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent / Asystentka Biura
Warszawa
NR REF.: 1129294

Dla naszego Klienta, jednego z pionierów w obszarze Life Science w Polsce, oferującego wysokiej jakości produkty i technologie, przyczyniające się do poprawy warunków życia poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Biura

Do codziennych zadań będzie należało: Przygotowywanie poczty przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie głównego telefonu firmy, Zarządzanie obrotem przesyłek kurierskich, Zamawianie i zaopatrzenie biura w żywność, Rezerwacja biletów lotniczych i hoteli. Przetwarzanie zamówień i obsługa systemu do zarządzania zamówieniami, Współpraca z przedstawicielami handlowymi i użytkownikami końcowi w aspekcie informacji o zamówieniu (w tym śledzenie zamówień), Zarządzanie reklamacją, Wsparcie działu sprzedaży przy przygotowywaniu złożonych ofert.

Szansę na objęcie stanowiska ma osoba doświadczona w zakresie wsparcia sprzedaży, zarządzania zamówieniami, posiadająca bardzo dobre pisemne umiejętności komunikacyjne w języku angielskim oraz silnie rozwinięte umiejętności organizacyjne

Klient oferuje: Ciekawą pracę w przyjaznym środowisku, Wysokie wynagrodzenie, a także dodatkowe benefity, jak: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, Benefit Sportowy, Ubezpieczenie na życie i Premie

Zapraszam zainteresowane oraz spełniające powyższe oczekiwania osoby do aplikowania.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry