Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Assistant with German

Miejsce pracy: Warszawa
1-1-57287
Salary: 6000 - 8000 PLN

A major and fast expanding international company, operating all over world is looking for qualified candidates to fill the position: Manager Assistant with German

In this role you will be providing remote administrative support to managers and senior specialists.

Tasks to include:

- Travel arranging including flights, hotels, and cars in accordance with policy and expense guidelines
- Arranging conference calls/video conference bookings
- Expense management
- Manage conference/meeting/event coordination
- General administrative support

Requirements:
- Minimum 2 years of experience in a corporate environment
- Must possess proficient time management skills, ability to multi-task and prioritize in a demanding, fast-paced environment
- Must possess excellent interpersonal, partnership, and customer service skills
- Proven organizational skills and attention to detail
- Excellent written and oral communication skills
- Basic knowledge of MS PowerPoint and Excel
- Experience with outlook, Skype and calendaring

Benefits:
- Annual bonus
- Flexible working hours
- Private medical and dental care package
- Life insurance
- Multisport Cards
- Free parking spaces
- Cafeteria with snacks and daily deliveries of fruit and bread
- Informal dress code
- Co-financing work-related courses

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi