Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/07/2020.
Oferta wyróżniona

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:
- phone and e-mail contact with Dutch clients,
- booking of invoices and other financial documents,
- analysing reports and data,
- helping to run support services for our team.


Requirements:
- fluent Dutch and communicative English,
- good knowledge of Microsoft Office,
- Excellent interpersonal skills, team spirit,
- ability to work full-time.


Our client offers:
- stable employment and benefits package,
- internal and external trainings, language courses,
- international environment,
- flexible working hours.


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry