
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk ds. zarządzania zamówieniami z j. niemieckim - praca zdalna (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Trenkwalder Outsourcing Poland sp. z o.o.
- terminowe przetwarzanie, dostarczanie i fakturowanie zamówień w systemie SAP,
- utrzymywanie danych klientów,
- odpowiadanie na zapytania klientów po sprzedaży (w języku niemieckim lub angielskim), kwestii licencyjnych i fakturowania,
- weryfikacja polityki korporacyjnej i przestrzeganie procesów specyficznych dla roli,
- zarządzanie kluczami licencyjnymi,
- zaangażowanie w projekty i doskonalenie procesów,
- koordynacja właściwego przepływu dokumentów i informacji, przetwarzanie zamówień, fakturowanie,
- wdrażanie obsługi klienta na b. wysokim poziomie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie, ew. student/ka 4 lub 5 roku,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły, elastyczność,
- mile widziana biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w korporacji,
- preferowane doświadczenie w SAP,
- silna motywacja do pracy i wielozadaniowość.
Oferujemy:
- praca z domu (zdalna),
- umowa o pracę na pełny etat,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- dofinansowanie do wczasów,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- interesujące możliwości rozwoju kariery w globalnej firmie.
Trenkwalder Outsourcing Poland sp. z o.o.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.