#

Agent obsługi klienta z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Agent obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Kraków
6-6-62657

Dla naszego klienta w Krakowie szukamy osób na stanowisko Agenta obsługi klienta z językiem niemieckim.

Obowiązki:
- uwagi i pomoc serwisowa
- przetwarzanie aktywacji i dezaktywacji usług
- konsultacje taryfowe, przygotowanie oferty taryfowej i zmiany taryf, w tym zapytania i reklamacje
- zmiany danych umowy (zmiany adresu i danych bankowych)
- doradztwo w zakresie opcji przedłużenia umowy
- konwersja na faktury online lub papierowe
- przetwarzanie awizacji
- zarządzanie formami płatności (takimi jak deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach)

Wymagania:
Wymagania:

- niemiecki na poziomie C1 lub wyższym
- nastawienie na klienta
- gotowość do pracy stacjonarnie W Krakowie przez pierwsze dwa miesiące po podpisaniu umowy (później praca zdalna)
- doskonałe umiejętności organizacyjne
- dobra znajomość pakietu MS Office
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, aby czuć się komfortowo podczas współpracy z wieloma różnymi klientami przez telefon lub e-mail

Korzyści:
- Możliwość zostania jednym z Trenerów Wewnętrznych
- Środowisko międzynarodowe silnie powiązane z kulturą biznesową w Wielkiej Brytanii
- Opieka medyczna LuxMed i ubezpieczenie grupowe Generali
- Systemy świadczeń Multisport Plus / Classic lub MultiKafeteria
- Dodatkowy dzień wolny na działania bliskie Twojemu sercu
- Dostęp do naszych Grup Sieci Pracowników, które reprezentują każdy aspekt różnorodności i umożliwiają współpracownikom łączenie się i uczenie się od siebie na otwartej, integracyjnej platformie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi