W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator HR z j. niemieckim
Miejsce pracy: KrakówDla naszego klienta, lidera branży consultingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko
Administrator HR z j. niemieckim
Do obowiązków na stanowisku należy:
- Zarządzanie danymi osobowymi i dokumentacją pracowników w systemie
- Przetwarzanie wniosków o świadczenia
- Współpraca z dostawcami świadczeń
- Przygotowanie danych do listy płac
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość. j. angielskiego i niemieckiego (min. B2)
- doświadczenie w obszarze HR, kadr i płac, obsłudze klienta czy w środowisku korporacyjnym będzie atutem
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość MS Excel
Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Na czas trwania pandemii praca zdalna oraz zapewniony sprzęt do pracy