#

Administrator HR z j. niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator HR z j. niemieckim

Miejsce pracy: Kraków
5-14-63494
Wynagrodzenie: 5500 - 7000 PLN

Dla naszego klienta, lidera branży consultingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko

Administrator HR z j. niemieckim

Do obowiązków na stanowisku należy:
- Zarządzanie danymi osobowymi i dokumentacją pracowników w systemie
- Przetwarzanie wniosków o świadczenia
- Współpraca z dostawcami świadczeń
- Przygotowanie danych do listy płac

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość. j. angielskiego i niemieckiego (min. B2)
- doświadczenie w obszarze HR, kadr i płac, obsłudze klienta czy w środowisku korporacyjnym będzie atutem
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość MS Excel

Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Na czas trwania pandemii praca zdalna oraz zapewniony sprzęt do pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi