RO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zastępstwo recepcyjne na okres 3 miesięcy
[WARSZAWA]
Numer referencyjny: ZHL/09/17
Miejsce pracy: Warszawa Wola
Do zakresu obowiązków będzie należało przede wszystkim odbieranie telefonu, witanie gości, przyjmowanie poczty oraz przesyłek kurierskich.
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, jak również komunikatywna znajomość angielskiego.
- Lokalizacja: Warszawa Wola
- Wynagrodzenie: 3000zł brutto/miesiąc
- Rodzaj umowy: Zlecenie
- Praca na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
- Godziny pracy: 8:00-16:00
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".