Zastępca Kierownika Eleganckiego Butiku Odzieżowego
Miejsce pracy: WarszawaSpring Professional Sales & Marketing w specjalizacji Retail Fashion na zlecenie swojego klienta, europejskiej firmy odzieżowej wchodzącej na rynek Polski do swojego pierwszego, flagowego sklepu z modą damską kandydatów na stanowiska:
Zastępca Kierownika Eleganckiego Butiku Odzieżowego
Lokalizacja: Warszawa
Podsumowanie stanowiska:
Zastępca Kierownika Sklepu wspiera Kierownika Sklepu w prowadzeniu butiku, zarządzaniu zespołem 4-5 pracowników sprzedaży, dba o wysoki standard, stronę wizualną i ekspozycję kolekcji, nadzór nad tworzeniem grafiku i wsparciu zespołu w realizacji celów sprzedażowych. Głównym zadaniem jest koordynowanie pracą podległych pracowników i ich codziennymi zadaniami poprzez tworzenie oraz utrzymywanie przyjaznego środowiska pełnego wyzwań i możliwości rozwoju.
Wielkość zespołu: 5-6 osób.
Raportuje bezpośrednio do: Kierownika Sklepu
Zakres odpowiedzialności:
Sprzedaż:
- Osiąga target tygodniowy, miesięczny i roczny
- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu (w przeliczeniu na średnią liczbę produktów sprzedanych w ramach jednej transakcji)
- Nadzoruje procesy kadrowe i terminarz, grafik, plan urlopowy
- Koordynuje konkursami sprzedażowymi, promocjami, ekspozycją i obsługą klienta
Zadania operacyjne:
- Zapewnia sprawne, dobrze prezentujące się funkcjonowanie sklepu
- Zarządza procedurami zgodnie ze standardami operacyjnymi
- Zarządza wykorzystaniem narzędzi i zasobów firmy
- Maksymalizowanie efektów z obszaru merchandising zgodnie z określonymi standardami
- Promowanie wizerunku firmy
- Nadzór nad poziomem czystości i organizacji na sklepie i magazynie
Zarządzanie zespołem oraz Talent Management:
- Monitorowanie rozwoju pracowników i zapewnianie im potrzebnych szkoleń
- Nadzór nad wykonywaniem zakresu obowiązków przez podległy zespół
- Stałe podnoszenie kompetencji pracowników
- Tworzenie przyjaznej i produktywnej atmosfery
- Nadzór nad adekwatnym i czasowym awansem pracowników
Obsługa klienta:
- Dawanie swoim zachowaniem przykładu wzorowej postawy wobec klientów
- Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi klienta przez podległy zespół
- Efektywne rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi klienta
- Monitorowanie szczególnych osiągnięć zespołu w ramach obsługi klienta
Obowiązki:
- Wsparcie Centrali Firmy w zakresie realizacji planów biznesowych oraz wsparcie Kierownika Sklepu
- Pełnienie funkcji Kierownika Sklepu pod nieobecność Kierownika
- Zarządzanie organizacją i prezencją sklepu
- Opracowanie oraz nadzorowanie planów i statystyk wykorzystywanych w sklepie, jak również raportów audytowych
- Kontrola wydatków sklepu w ramach planów kadrowo-płacowych oraz osiągnięć w sprzedaży
- Współpraca z zespołem managerów w celu zintegrowania zadań operacyjnych
- Zarządzanie spotkaniami w sklepie zgodnie ze standardami firmy, a także informowanie Kierownika Sklepu o sukcesach i możliwościach zespołu
- Organizowanie szkoleń, zapewnienie rozwoju zawodowego w zespole
- Utrzymywanie pozytywnej i przyjaznej kultury organizacyjnej
- Aktualizowanie notatek służbowych z obszaru operacyjnego i merchandisingu
- Nadzór nad zachowaniem procedur i standardów
- Kontakt z Dyrektorem Regionu w ramach istotnych spraw
- Utrzymywanie dobrych relacji z pasażem handlowym
Dodatkowe zadania:
- Stosowanie się do prawa pracy
- Przyjmowanie dodatkowych zadań, jeśli jest to konieczne
- Nadzór nad środkami trwałymi
- Sterowanie programami testowymi firmy
- Wsparcie w zakresie otwarcia i zamknięcia sklepu, jeśli to konieczne
Wymagania:
- Bardzo duże zainteresowanie trendami modowymi, zainteresowanie moda damską
- Doświadczenie sprzedażowe w obszarze retail fashion minimum 3 lata z doświadczeniem managerskim
- Umiejętności zarządzania czasem
- Efektywne delegowanie zadań
- Utrzymywanie poufności
- Zastosowanie zasad panujących w sklepie do poradników, standardów i polityki firmy
- Umiejętności obsługi komputera
- Umiejętności managerskie: zarządzanie talentami i rozwojem zespołu, planowanie targetów, utrzymywanie stałej komunikacji, coaching i motywowanie