HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Wsparcie administracyjne biura
Miejsce pracy: WarszawaNumer Referencyjny: KiP/11/2018
Zakres obowiązków:
• Nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów;
• Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi;
• Wsparcie przy pakowaniu PiT-ów;
• Wsparcie działu Kadr i Płac w bieżących sprawach;
• Bieżąca obsługa biura.
Wymagamy:
• Komunikatywność, wysoka kultura osobista;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Dobra znajomość pakietu MS Office;
• Samodzielność i zaangażowanie
Oferujemy:
• Umowę zlecenie;
• Miłą atmosferę pracy;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
• Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych.