Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/01/2018.

Wsparcie administracyjne - 1/2 etatu

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0015584
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna

Zakres obowiązków:

  • Rejestracja dokumentów ubezpieczeniowych;
  • Wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych (polis, aneksów, rozliczeń składek, certyfikatów itp.);
  • Wyjaśnianie płatności składek;
  • Przygotowanie analizy na potrzeby zespołu;
  • Wsparcie w prowadzonych projektach.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra organizację pracy własnej;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Oferta:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia pod okiem ekspertów;
  • Współpraca na podstawie umowy zlecenia.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry