Opis stanowiska pracy
Agencja digitalowa Biuro Podróży Reklamy prowadzi rekrutację na stanowisko Web-App-Tech Manager.
O agencji:
Biuro Podróży Reklamy - eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, content i influence marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.
Dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015). W sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe: min. Silver Epica Award, AME – Bronze Medalion, Grand Prix Kreatura, Impactor, Mixx Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty Spinacz.
Zadania:
- samodzielne prowadzenie projektów webowych, mobilnych i technologicznych
- współpraca z klientami
- współpraca z podwykonawcami (briefowanie, debugowanie projektów)
- development nowych rozwiązań technologicznych
- proponowanie rozwiązań kreatywnych w obszarze technologicznym dla BTL
- tworzenie ofert webowych i aplikacyjnych
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu projektów webowych (doświadczenie w realizacji projektów RWD)
- doświadczenie w prowadzeniu projektów mobilnych
- doświadczenie w adaptowaniu niestandardowych technologii do działań marketingowych
- praktyczna znajomość programów do zarządzania projektami
- podstawowa znajomość html
- podstawowa znajomość php
- podstawowa znajomość standardów UX/UI
- doświadczenie w zakresie obsługi domen, hostingu, przenoszenia projektów pomiędzy lokalizacjami online
- doskonała organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- dobra znajomość angielskiego
- szósty zmysł technologiczny :)
Oferujemy:
- Pracę w stabilnie rozwijającej się agencji digitalowej i udział w tworzeniu ciekawych projektów dla renomowanych klientów.
Prezentacja firmy
O agencji Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.com: eksp...
O agencji Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.com: eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, content i influence marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.
Dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015). W sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe: min. Silver Epica Award, AME – Bronze Medalion, Grand Prix Kreatura, Impactor, Mixx Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty Spinacz.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/02/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Project Management, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca Inżynieria