Trener wewnętrzny- branża technologiczna
WarszawaTrener wewnętrzny- branża technologiczna
Warszawa
NR REF.: 1154764
Dla naszego Klienta, bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy oferującej system do zarządzania biznesem w branży usługowej , aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Senior Customer Success Trainer.
Twoja nowa rola:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników działu Customer Success, praca nad harmonogramem szkoleń, opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych, planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja) oraz szkoleń produktowych, monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami oraz utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej.
Czego potrzebujesz żeby odnieść sukces?
Jeśli jesteś osobą energetyczną, kreatywną, potrafisz zarażać entuzjazmem, umiesz skutecznie przekazywać wiedzę, A dodatkowo masz minimum 5-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności miękkich (np.: obsługi klienta, komunikacji, technik sprzedaży), znasz komunikatywnie język angielski i narzędzia do tworzenia prezentacji oraz instrumenty wspierające efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych ta propozycja jest dla Ciebie.
Co otrzymujesz w zamian?
Nasz Klient oferuje atrakcyjny system wynagrodzeń ( podstawa + system premiowy) możliwość pracy zdalnej przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze w Warszawie. W zależności od preferencji kandydata zatrudnienie na umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B, pakiet benefitów pozapłacowych. (opieka medyczna, zajęcia z języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Warszawa
NR REF.: 1154764
Dla naszego Klienta, bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy oferującej system do zarządzania biznesem w branży usługowej , aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Senior Customer Success Trainer.
Twoja nowa rola:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników działu Customer Success, praca nad harmonogramem szkoleń, opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych, planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja) oraz szkoleń produktowych, monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami oraz utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej.
Czego potrzebujesz żeby odnieść sukces?
Jeśli jesteś osobą energetyczną, kreatywną, potrafisz zarażać entuzjazmem, umiesz skutecznie przekazywać wiedzę, A dodatkowo masz minimum 5-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności miękkich (np.: obsługi klienta, komunikacji, technik sprzedaży), znasz komunikatywnie język angielski i narzędzia do tworzenia prezentacji oraz instrumenty wspierające efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych ta propozycja jest dla Ciebie.
Co otrzymujesz w zamian?
Nasz Klient oferuje atrakcyjny system wynagrodzeń ( podstawa + system premiowy) możliwość pracy zdalnej przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze w Warszawie. W zależności od preferencji kandydata zatrudnienie na umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B, pakiet benefitów pozapłacowych. (opieka medyczna, zajęcia z języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.