Renomowana szybko rozwijająca się firma inżynieryjno-handlowa z wieloletnim doświadczeniem
i mocną pozycją w branży elektroenergetyki zawodowej
poszukuje do warszawskiego biura Kandydatki/a na stanowisko:
TŁUMACZ jęz. angielskiego - Asystent/ka w Dziale Handlowym
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- tłumaczenia ustne i pisemne na potrzeby działu technicznego i handlowego (specyfikacje i wymagania techniczne, umowy handlowe, karty katalogowe, materiały informacyjne, materiały na stronę www itd.)
- prace administracyjne i biurowe – obsługa bieżącej działalności firmy
- korespondencja w jęz. polskim i angielskim
- analizy i negocjacje umów z klientami i dostawcami oraz ich opracowywanie
- analizy dokumentacji przetargowej i udział w przygotowywaniu ofert przetargowych
- kontakty z zagranicznymi dostawcami
- obsługa zapytań ofertowych
- sporządzanie ofert
- opieka nad gośćmi zagranicznymi
- opieka nad klientami podczas wyjazdów zagranicznych
- organizacja udziału i udział w targach i konferencjach krajowych i zagranicznych
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- wykształcenie lub trwające studia filologiczne z jęz. angielskiego lub podobne
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- zdolność i chęć uczenia się
- wysoka komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres i asertywność
- wysoka kultura osobista
- doskonała organizacja pracy
- perfekcjonizm, samodzielność, samodyscyplina i inicjatywa w działaniu
- możliwość podróżowania w kraju i za granicę
Oferujemy:
- ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie
- umowę o pracę na pełny etat
- bardzo dobre warunki pracy i płacy
- kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
- specjalistyczne szkolenia
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- dodatkowe świadczenia dla pracowników
- wynagrodzenia w przedziale: od 4500,00 PLN/brutto – do 8000,00 PLN/brutto