#

Tester manualny / CRM/ Bank/ Call Centre

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Tester manualny / CRM/ Bank/ Call Centre
Warszawa
NR REF.: 1194207

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Tester Manualny / Bankowość / CRM / Call Center  Lokalizacja: zdalnie / Warszawa (okolice Ronda Radosława)Branża: projekt w sektorze BankowymRodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Współpraca: współpraca długofalowa (pierwszy kontrakt na 6 miesięcy)Stawka: do 102 PLN/h netto + VATStart date: ASAP, max. w ciągu 1 miesiącaGodziny pracy: BiznesowePraca Hybrydowa: 2 dni w biurze w Warszawie tygodniowo
Stos technologiczny: Jira, Zephyr, Confluence, 
Projekt:Projekt dla dużego Klienta z sektora Bankowego
Czym będziesz się zajmował:
  • Realizacja funkcjonalnych testów manualnych
  • Przygotowanie scenariuszy testowych i danych testowych
  • Analiza i raportowanie wyników testowych
  • Praca nad dokumentacją (tworzenie, archiwizacja, zgłaszanie zmian)
  • Realizacja testów kreacji i treści w kanałach zdalnych

Co otrzymasz:
  • Długofalową współpracę z Klientem realizującym projekty dla największych graczy z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telco i nie tylko
  • Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych przewodnich klientów Hays
Czego oczekujemy:
  • Minimum 3 lat doświadczenia komercyjnego na stanowisku Testera Manualnego
  • Doświadczenie w testowaniu aplikacji webowych
  • Znajomość narzędzi: Jira, Zephyr, Confluence
  • Doświadczenie w projektach bankowych
  • Doświadczenie z systemami klasy CRM, tło zawodowe związane z pracą w CC lub oddziałach
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, kierunki ścisłe)
  • Certyfikat ISTQB
  • Doświadczenie w testach systemów klasy CRM, analitycznych, raportowych
  • Doświadczenie w CallCentre/ Sieć bankowa/ Web service/ Doradca oddziału / Serwis system

Co będzie Twoim dodatkowym atutem:Doświadczenie z CRM, przydzielanie zadań, kalendarz, call centre, lub na stanowisku doradca 
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
  1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
  2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
  3. Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1h)
  4. Oferta
  5. Witamy w projekcie!



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi