Opis stanowiska pracy
Technical Associate
Warszawa
NR REF.: 1176792
Obecnie dla naszego klienta - globalnej firmy z branży biofarmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Associate
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie w zapewnieniu strategicznego nadzoru nad korporacyjnymi procesami PV
- dostarczanie innowacyjnych oraz kompleksowych rozwiązań w celu ulepszenia procesu bezpieczeństwa systemów, zgodnie z globalnymi przepisami PV
- zapewnienie wsparcia operacyjnego i technicznego
- zapewnienie wsparcia z zakresu przechowywania danych oraz monitorowanie wszelkich działań z nimi związanych
- codzienne zarządzanie grupowymi skrzynkami elektronicznymi i przechowywanymi dokumentami
- podejmowanie się roli eksperta merytorycznego, gdy jest to wymagane
- aktualizacja danych oraz informacji znajdującymi się na stronach internetowych firmy w celu ulepszenia ich funkcjonalności
- zapewnianie wsparcia z zakresu szkoleń, inspekcji i audytów
Nasze wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia zawodowego w zapewnianiu wsparcia technicznego w środowisku korporacyjnym
- biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
- doskonała umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności PowerPoint, Word, Excel, Internet/Intranet)
- umiejętność obsługi systemów ds. zarządzania dokumentacją
- znajomość procesów i globalnych przepisów PV
- umiejętność pracy pod presją czasu, skrupulatność, dbałość o szczegóły
- wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
- znajomość terminologii medycznej / naukowej
- znajomość technik doskonalenia procesów i umiejętność analizy wskaźników wydajności w celu ciągłego doskonalenia
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności w wiodącej firmie z branży medycznej
- zatrudnienie za naszym pośrednictwem na czas min. 12 – 18 miesięcy z realną możliwością kontynuacji współpracy
- dostęp do platformy szkoleniowej
- wsparcie merytoryczne
- hybrydowy model pracy
- elastyczne godziny pracy
Siedziba firmy znajduje się w Warszawie (Mokotów).
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne