Opis stanowiska pracy
Technical Associate
Warszawa
NR REF.: 1176792
Obecnie dla naszego klienta - globalnej firmy z branży biofarmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Associate
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie w zapewnieniu strategicznego nadzoru nad korporacyjnymi procesami PV
- dostarczanie innowacyjnych oraz kompleksowych rozwiązań w celu ulepszenia procesu bezpieczeństwa systemów, zgodnie z globalnymi przepisami PV
- zapewnienie wsparcia operacyjnego i technicznego
- zapewnienie wsparcia z zakresu przechowywania danych oraz monitorowanie wszelkich działań z nimi związanych
- codzienne zarządzanie grupowymi skrzynkami elektronicznymi i przechowywanymi dokumentami
- podejmowanie się roli eksperta merytorycznego, gdy jest to wymagane
- aktualizacja danych oraz informacji znajdującymi się na stronach internetowych firmy w celu ulepszenia ich funkcjonalności
- zapewnianie wsparcia z zakresu szkoleń, inspekcji i audytów
Nasze wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia zawodowego w zapewnianiu wsparcia technicznego w środowisku korporacyjnym
- biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
- doskonała umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności PowerPoint, Word, Excel, Internet/Intranet)
- umiejętność obsługi systemów ds. zarządzania dokumentacją
- znajomość procesów i globalnych przepisów PV
- umiejętność pracy pod presją czasu, skrupulatność, dbałość o szczegóły
- wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
- znajomość terminologii medycznej / naukowej
- znajomość technik doskonalenia procesów i umiejętność analizy wskaźników wydajności w celu ciągłego doskonalenia
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności w wiodącej firmie z branży medycznej
- zatrudnienie za naszym pośrednictwem na czas min. 12 – 18 miesięcy z realną możliwością kontynuacji współpracy
- dostęp do platformy szkoleniowej
- wsparcie merytoryczne
- hybrydowy model pracy
- elastyczne godziny pracy
Siedziba firmy znajduje się w Warszawie (Mokotów).
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne