Technical Administrative Support (Customer Service)
Warszawa Technical Administrative Support (Customer Service)
Warszawa
NR REF.: 1137123
Dla Naszego Klienta, firmy z branży urządzeń medycznych poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Administrative Support (Customer Service)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia administracyjnego Inżynierom serwisu technicznego i operacji terenowych w Polsce z zakresu napraw sprzętu medycznego. Zadania na tym stanowisku to: współpraca z Inżynierami (telefonicznie i mailowo) pod kątem zamówień części, zgłoszeń Klientów, współpraca z działem Sprzedaży, aktualizowanie baz danych, monitorowanie płatności i obiegu faktur, zarządzanie dokumentacją, procesowanie zamówień w systemie.
Od kandydatów oczekujemy pierwszego doświadczenia w dziale Customer Service lub doświadczenia w procesowaniu zamówień w systemie, umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2. Wymagamy znajomości systemu SAP, a także Excel na poziomie średniozaawansowanym. Mile widziane doświadczenie w branży medical devices.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w godzinach 7:30/9:00 - 17:00, szkolenie wdrożeniowe oraz możliwości zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Warszawa
NR REF.: 1137123
Dla Naszego Klienta, firmy z branży urządzeń medycznych poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Administrative Support (Customer Service)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia administracyjnego Inżynierom serwisu technicznego i operacji terenowych w Polsce z zakresu napraw sprzętu medycznego. Zadania na tym stanowisku to: współpraca z Inżynierami (telefonicznie i mailowo) pod kątem zamówień części, zgłoszeń Klientów, współpraca z działem Sprzedaży, aktualizowanie baz danych, monitorowanie płatności i obiegu faktur, zarządzanie dokumentacją, procesowanie zamówień w systemie.
Od kandydatów oczekujemy pierwszego doświadczenia w dziale Customer Service lub doświadczenia w procesowaniu zamówień w systemie, umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2. Wymagamy znajomości systemu SAP, a także Excel na poziomie średniozaawansowanym. Mile widziane doświadczenie w branży medical devices.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w godzinach 7:30/9:00 - 17:00, szkolenie wdrożeniowe oraz możliwości zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.