Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Team Leader with German
Kraków
NR REF.: 1146201

Supports Management in achieving revenue, service and compliance goals by performing a range of professional level duties, includes supporting defined ‘people’ processes (coaching, briefings etc), analysing and reporting operational clearance issues/results/requirements, participating in continuous improvement initiatives and supporting change processes. Assists the Manager in ensuring optimum use of available manpower and resources in implementing best practices and deputises for the Manager when required, by attending meetings & delivering briefings.

Key responsibilities :

  • Supports the Manager in achieving optimum individual and team performance through effective and consistent application of approved processes, methods and practices.
  • Uses established methods to audit and document results for defined areas. Provides employee feedback and coaching as needed to achieve required standards/compliance.
  • Supports the Manager in identifying training needs for the individual/team/ department by analysing operational performance results/statistics and by reviewing employee and team performance against key service indicators.
  • Assists the Manager in reviewing and planning defined elements of the operation (shift patterns, overtime, equipment renewal/repair, allocation of duties etc). On a daily basis allocates, monitors and controls the flow of work to ensure departmental targets and standards are met.

Requirements:

  • Experience on Team Leader position, ideally in logistics department
  • Very good knowledge of German (C1/C2) is a must, as well as knowledge of English (B2)
  • Highly developed interpersonal skills, good problem solving, professionalism and excellent communication are also a key.
  • Negotiation skills.
  • Very good knowledge in MS Office is also required

What we offer :

  • Competitive salary
  • Private medical care
  • Social insurance

Interested? Send us your CV and get more details!

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry