Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.
Oferta wyróżniona

Team Assistant – Digital Competence Center

Warszawa, mazowieckie

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska

  • Assurance of fluent functioning of administrative area of the department and responsibility for appropriate and complete document interchange process
  • Responsibility for timing in reporting duties towards other organizational units: accounting, HR, controlling, others
  • Responsibility for purchasing and delivery in time of necessary office equipment and facilities
  • Responsibility for organizing meetings and supporting materials and responsibility for organizing team events within given specification
  • Support of department while reporting headcount, accruals and during fulfilment of other reporting duties and assistance in terms of introduction of new employees

Wymagania

  • Excellent verbal and written communication skills in English and Polish
  • MS Office skills(Excel, Word, PowerPoint)
  • Fast learning and high organizational skills, conscientiousness and ‘eye for details’
  • Knowledge of MS SharePoint/ TeamSpace would be an advantage
  • Experience on similar position would be an advantage and experience in work with systems of electronic document interchange would be an advantage

Wymagania

Oferujemy

  • Fixed-term employment contract for 6 months (1.04.2019-30.09.2019)
  • Wide benefit package (private health care, lunch pass, sport card, group insurance possibility, daily fruits, discount for our products),
  • Internal and external trainings, language courses
  • Flexible working hours, possible remote work on selected days
  • Great team spirit & place to work - mature organization with high developed qualifications and with good atmosphere, where the common goals are set to be achieved,
  • Daily contact with international environment

Prezentacja firmy

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH... Home Appliances Group.
Nasze produkty marki Bosch, Siemens (Neff, Constructa i Gaggenau), jak również inne regionalne marki ułatwiają życie każdego dnia. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 11,4 mld euro zatrudniający ponad 53.000 pracowników w 2014 roku spełniamy oczekiwania wymagających klientów na całym świecie poprzez nowoczesną technikę, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry