Opis stanowiska pracy
Talent Sourcer EMEA z językiem francuskim
Warszawa
NR REF.: 1184531
Obecnie dla naszego międzynarodoweo klienta z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Talent Sourcer EMEA z językiem francuskim
Obowiązki:
- Ścisła współpraca z zespołami ds. pozyskiwania talentów i menedżerami ds. rekrutacji
- Aktywnie pozyskiwanie talentów za pośrednictwem różnych kanałów (np. LinkedIn, forów branżowych, mediów społecznościowych, itp.)
- Kontakt z potencjalnymi kandydatami za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości, e-maili lub rozmów telefonicznych
- Prowadzenie dokumentacji, dot. spotkań/rozmów z kandydatami, informacji zwrotnych i postępów w procesie rekrutacji
- Budowanie bazy wykwalifikowanych kandydatów odpowiadających obecnym i przyszłym potrzebom rekrutacyjnym poprzez tworzenie sieci kontaktów i wspieranie relacji z pasywnymi kandydatami
- Regularne udoskonalanie strategii i podejścia do pozyskiwania pracowników w oparciu o wskaźniki wydajności, opinie i zmieniające się trendy rekrutacyjne, aby zoptymalizować jakość kandydatów i wyniki rekrutacji
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pozyskiwaniu talentów, najlepiej zdobyte wewnętrznie i/lub w agencji rekrutacyjnej
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Znajomość języka francuskiego (B2/C1)
- Doświadczenie z zaawansowanymi narzędziami i technikami pozyskiwania informacji, takimi jak wyszukiwania logiczne, LinkedIn Recruiter, systemy śledzenia kandydatów (ATS), itp.
- Doświadczenie w utrzymywaniu i zarządzaniu relacjami z potencjalnymi kandydatami, od średniego do wyższego szczebla
- Silne umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność budowania relacji w całej organizacji i z talentami zewnętrznymi
Oferujemy:
- Możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity
- Obecnie możliwość pracy zdalnej w 100%, następnie po okresie 6-12 miesięcy praca w modelu hybrydowym z warszawskiego biura
- Zatrudnienie za pośrednictwem agencji rekrutacyjnej na czas min. 12 miesięcy, następnie zatrudnienie bezpośrednio firmie naszego klienta
Siedziba firmy znajduje się w Warszawa (Wola).
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja