#

Support Engineer

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Support Engineer

Warszawa
Support Engineer
Warszawa
NR REF.: 1112551

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta, lidera branży logistycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Support Engineera

Lokalizacja: Warszawa, Annapol
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Długość projektu: Longterm
Stawka: 40 – 50 PLN/h B2B netto+vat

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, co najmniej licencjat
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie, co najmniej komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość produktów serwerowych i klienckich firmy Microsoft
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT
  • Umiejętność interpretowania standardowych raportów
  • Podstawowa znajomość zagadnień technicznych związanych z usługami teleinformatycznymi.
  • Doświadczenie w branży informatycznej (wiedza na temat najnowszych rozwiązań na rynku informatycznym) – in plus
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej – in plus
  • Znajomość metodologii ITIL – in plus

Zadania na stanowisku:
Proaktywne planowanie i koordynacja działań z innymi działami
1. Realizacja projektów w zakresie działań związanych z obszarem usług teleinformatycznych:
  • Prowadzenie projektów IT
  • Zapewnienie planowej implementacji projektów (od strony implementacyjnej)
  • Koordynacja z pozostałymi działami czasu wprowadzania nowych rozwiązań lub zmian

Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi teleinformatycznej pracowników oraz osób i podmiotów współpracujących z Klientem.
1. Utrzymanie i Rozwój Infrastruktury teleinformatycznej Klienta:
  • Zarządzanie i Administrowanie zasobami teleinformatycznymi Klienta oraz środkami trwałymi IT
  • Współpraca z usługodawcami oraz serwisami zewnętrznymi / zgłaszanie / odbiór / weryfikacja usług i napraw
  • Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie usług świadczonych dla Klienta
  • Dystrybucja wewnętrznych instrukcji i procedur postępowania
  • Uzyskanie niezbędnych szkoleń, wymaganych do efektywnego wykonywania obowiązków
  • Śledzenie pojawiających się na rynku nowych rozwiązań teleinformatycznych, ich analiza pod kątem przydatności dla firmy
2. Zapewnienie wsparcia teleinformatycznego:
  • Przyjmowanie i rejestracja wszystkich zgłoszeń w centralnym systemie zgłoszeń Klienta
  • Realizacja zgłoszeń w wymaganym w SLA czasie, raportowanie o ich realizacji oraz w zakresie występujących problemów
  • Eskalacja zgłoszeń zgodnie z uzgodnioną ścieżką
  • Obsługa i Eksploatacja Centralnego Systemu Zgłoszeń Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami

Zapewnienie przestrzegania procedur wewnętrznych i zewnętrznych
1. Kontrolowanie poprawności działań zgodnie z wymogami zasad bezpieczeństwa oraz procedurami wewnętrznymi Klienta:
  • Zapewnienie przestrzegania polis korporacyjnych
  • Zapewnienie poufności danych przechowywanych w systemach informatycznych
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie wymaganych kopii zapasowych
  • Zapewnienie, dostępu do systemów informatycznych i teleinformatycznych jedynie dla osób uprawnionych
  • Raportowanie realizacji projektów
  • Raportowanie problemów biznesowych do Kierownictwa Działu Informatyki

Customer Experience
  • W każdym miejscu i czasie realizacja działań i okazywanie zachowań, które zostały uznane za zapewniające klientom wyróżniające się usługi i doświadczenia ze współpracy. Działania te i zachowania opisuje jedna z kluczowych kompetencji „Spełnianie oczekiwań klientów” i wszystkie dodatkowe instrukcje dotyczące pracy na danym stanowisku

Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz Ochrona środowiska
  • Pracownicy są odpowiedzialni za postępowanie w sposób zgodny ze standardami firmowymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, a zakres ich odpowiedzialności jest określony w systemie zarządzania Klienta.

Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe, m.in. Medicover, Multisport;
  • Patrycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
  • Elastyczność formy zatrudnienia - B2B

Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi