Opis stanowiska pracy

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalno–rachunkowym oraz rozliczeń podatkowych,
  • ewidencja księgowa dokumentów sprzedaży i zakupu oraz innych dokumentów o charakterze kosztowym, w tym rozliczeń międzyokresowych,
  • uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych,
  • uczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki.

II. Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat,
  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji działającej od lat na rynku,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,
  • pracę w doświadczonym zespole,
  • dogodną lokalizację z możliwością parkowania samochodu prywatnego.

IV. Wymagane dokumenty (obowiązkowe):

  • CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  • Oświadczenie o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Wymagania

I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe: preferowane ekonomia, finanse,
  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT),
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Mile widziane:

  • doświadczenie w księgowości, bądź raportowaniu,
  • znajomość zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną.

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi