Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie

Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
ul. Nowy Świat 18/20
00-373 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań w sprawie - prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, oraz badań przy obiektach zabytkowych, zespołach stanowiących zabytki i obszarach objętych ochroną konserwatorską - przygotowanie projektów postanowień, decyzji i wytycznych i zaleceń konserwatorskich;
  • prowadzenie postępowań, przygotowywanie opinii i uzgodnień wynikających z problematyki ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy prawo budowlane;
  • prowadzenie inspekcji obiektów, w których prowadzone są prace konserwatorskie i rewaloryzacyjne, w celu stwierdzenia zgodności tych prac z zatwierdzoną dokumentacją i wydanym pozwoleniem, oraz potwierdzenie zakresu wykonanych prac w stosunku do wysokości dofinansowania, w przypadku obiektów objętych dofinansowaniem i sporządzenie protokołów odbioru;
  • prowadzenie terenowych inspekcji zabytków w celu sprawdzenia stanu ich zachowania, sposobu użytkowania, stanu prawno-własnościowego obiektów w ich historycznych granicach – czynności te potwierdzane są notatką służbową lub protokołem;
  • zgłaszanie do wydziału dokumentacji i rejestru zabytków wniosków i uwag w odniesieniu do prowadzonych ewidencji oraz w odniesieniu do postępowań dotyczących wpisu do rejestru zabytków;
  • współpraca z innymi stanowiskiem ds. planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie przygotowania wniosków dotyczących problematyki ochrony zabytków, a w szczególności do uwzględnienia ich w studiach uwarunkowań i kierunków rozwoju oraz miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego;
  • współpracuje z innymi urzędami administracji publicznej, instytucjami, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz stowarzyszeniami a także osobami prywatnymi w celu wymiany informacji;
  • współpracuje z innymi stanowiskami pracy w zakresie wymiany informacji. Współuczestniczy w tworzeniu opracowań raportów baz danych, aktualizacji informacji w celu monitorowania obiektów nieruchomych oraz dostarczania aktualnych informacji do czynności podejmowanych przez innych pracowników .


Warunki pracy

• praca biurowa, opracowywanie projektów dokumentów, decyzji, pism,
• praca w siedzibie urzędu/wydziału; możliwa również praca poza siedzibą urzędu; wyjazdy służbowe celem oględzin obiektów,
• stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta,
• podejmowanie decyzji w warunkach stresu.
• praca najczęściej na parterze budynku; Urząd znajduje się także na I piętrze budynku,
• narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, bindownica, aparat fotograficzny,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• bariery architektoniczne – w budynku jest zainstalowana winda do III piętra; jest podjazd do wejścia głównego dla wózków inwalidzkich; ograniczeniem są wewnętrzne drzwi wejściowe, które nie otwierają się automatycznie; weryfikacja poprzez kartę magnetyczną - drzwi są dość masywne,
• toaleta na parterze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
• brak oznaczeń dla osób niewidomych,
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wyniki naboru, w tym poszczególnych jego etapów i ścieżki postępowania, są dostępne na stronie internetowej urzędu www.mwkz.pl (w zakładce „Praca i praktyki”) oraz na tablicy ogłoszeń urzędu w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20 (parter).
Szczegółowych informacji dotyczących stanowiska udziela Wydział Zabytków Nieruchomych. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Urząd zastrzega sobie prawo do unieważnienia rekrutacji. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru. Planowane zatrudnienie od 02.11.2017 r. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe architektura, budownictwo, historia sztuki, konserwatorstwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze i 3 lata w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw : o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; o gospodarowaniu nieruchomościami; Prawo budowlane; o ochronie danych osobowych; Kpa, o opłacie skarbowej, ustawa o ochronie przyrody;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe kierunkowe


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi