Starszy Specjalista (uprawnienia budowlane) Dział ds. Inwestycji i Remontów
Miejsce pracy: KrakówOGŁOSZENIE O NABORZE Nr 152/25
Agencja Mienia Wojskowego
ogłasza nabór na stanowisko
Starszy Specjalista (uprawnienia budowlane)
Dział ds. Inwestycji i Remontów
Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań Planu inwestycji budowlanych i Planu remontów w zakresie urządzeń, sieci i instalacji elektrycznych, teletechnicznych, ochronnych oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru,
- zawieranie umów na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej do budynków i lokali w zasobie Oddziału oraz ich rozliczanie,
- nadzorowanie i kontrolowanie remontów wykonywanych przez najemców budynków, lokali użytkowych, garaży itp. w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- przestrzeganie zasad obsługi, konserwacji i eksploatacji stałych urządzeń technicznych i instalacji elektrycznej w budynkach oraz obiektach infrastruktury technicznej,
- sprawdzanie i sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i remontowej, przygotowywanie wniosków o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, nadzorowanie i rozliczanie zadań remontowych w ramach posiadanych uprawnień oraz prowadzenie spraw gwarancyjnych,
- weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
- znajomość ustaw: Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Prawo energetyczne, Prawo zamówień publicznych, ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu budowlanego,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
- znajomość programu do kosztorysowania robót budowlanych (np.: Norma PRO, Zuzia),
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału,
- umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami i stronami procesu inwestycyjnego,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
Wymagania dodatkowe:
- świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, z uprawnieniami do prac kontrolno-pomiarowych do 1 kV,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Termin składania dokumentów: 23 września 2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 152/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx