

Starszy Specjalista/Główny Specjalista/Ekspert w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Miejsce pracy: Warszawa | I. Główne obowiązki:
| 1. Pełnienie funkcji opiekuna wybranych Sektorowych Rad ds. Kompetencji w POWER/FERS, w tym:
- rozliczanie i monitorowanie zawartych umów o udzielenie wsparcia;
- weryfikacja wniosków o płatność, rekomendowanie płatności;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez beneficjentów do umów o dofinansowanie;
- raportowanie nieprawidłowości w ramach realizowanych projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- udział w spotkaniach z przedstawicielami rad sektorowych oraz przygotowywanie materiałów na spotkania.
2. Udział w procesie wyboru i oceny rad sektorowych ds. kompetencji w FERS;
3. Uczestnictwo w pracach nad przygotowaniem i weryfikacją dokumentów do Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), aktualizacja oraz opiniowanie aktów prawnych, weryfikacja dokumentacji konkursowej, w tym kryteriów wyboru projektów w ramach FERS.
4. Ocena wniosków o dofinansowanie projektów wybieranych w trybie konkurencyjnym/niekonkurencyjnym w FERS oraz procedurze odwoławczej;
5. Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do opracowania planów finansowych i sprawozdań z zadań sekcji.
6. Przygotowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych.
7. Obsługa Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych w PO WER 2014-2020 (SOWA) oraz SL2014/CST2021.
8. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- możliwość posiadania karty multisport
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe
Doświadczenie zawodowe:
- minimum 2-letnie (Starszy Specjalista) lub 3-letnie (Główny Specjalista) lub 5-letnie (Ekspert) doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem, wdrażaniem lub rozliczaniem projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych UE; dobra znajomość zagadnień z zakresu uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z wdrażaniem Funduszy Strukturalnych UE;
- Poziom obsługi programów komputerowych: ·
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office;
- dobra znajomość systemów informatycznych do obsługi programów/zarządzania projektami;
Inne:
- umiejętność prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wyszukiwania informacji.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe w specjalnościach związanych z prawem, ekonomią,
- administracją lub finansami;
- doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem lub rozliczaniem projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
- dobra znajomość zagadnień z zakresu uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z realizacją projektów Europejskiego Funduszu Społecznego;
- doświadczenie zawodowe w pracy w Instytucji Pośredniczącej;
- znajomość Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
- podstawowa wiedza nt. systemu kształcenia w Polsce i rynku pracy;
- umiejętność przeprowadzania konsultacji z użyciem dostępnych technik i narzędzi (elektronicznych, tradycyjnych);
- poziom znajomości języka obcego: dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- dobra znajomość systemu informatycznego SL2014/CST;