W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy specjalista ds. rekrutacji w branży retail
Miejsce pracy: ŁódźNasz Klient to zagraniczny producent odzieży, który dynamicznie rozwija na polskim rynku. Firma posiada aktualnie 22 salony i otwiera kolejne, w związku z tym poszukujemy osoby, która otwarta jest na nowe wyzwania i zainteresowana pracą na stanowisku: Starszy specjalista ds. rekrutacji w branży retail
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:
- Współpraca z kierownikami sklepów i regionalnymi trenerami sprzedaży w zakresie badania potrzeb rekrutacyjnych i powodu rotacji pracowników
- Administrowanie procesem rekrutacji od publikacji ogłoszeń poprzez selekcję aplikacji i prowadzenie rozmów z kandydatami
- Wsparcie w procesie zatrudnienia i wdrożenia nowych pracowników
- Podejmowanie działań promujących markę i jej rozpoznawalność wśród kandydatów
- Uczestnictwo w wewnętrznych działaniach na rzecz pozytywnego PR i EB.
- Udział w innych projektach HR zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie psychologii, socjologii, ZZL lub marketingu
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku w branży retail
- Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska sprzedawców i kierowników sklepów
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office
- Mile widziana znajomość programu do zarządzania procesami kadrowymi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej w Łodzi
Korzyści:
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- umowa o pracę
- pakiet benefitów, między innymi: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, rabaty produktowe
- elastyczne godziny pracy