Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Starszy specjalista ds. organizacji eventów
Lokalizacja: WarszawaNaszym klientem jest międzynarodowy koncern świadczący profesjonalne usługi doradcze i audytorskie, dla którego poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za pomóc w rozwoju i realizacji zintegrowanego planu eventów, programów i kampanii, które przyczynią się do sukcesu rynkowego organizacji.
Kluczowe Obowiązki:
- Odpowiedzialność za organizację i nadzór nad eventami i konferencjami organizowanymi przez firmę
- Koordynacja obecności i udziału firmy w eventach zewnętrznych
- Koordynacja, organizowanie i negocjowanie udziału i ekspozycji firmy na dobrze znanych eventach biznesowych w Polsce i za granicą
- Ułatwienie bieżącego wsparcia udziału ekspertów firmy w małych, branżowych eventach
- Tworzenie i organizowanie wysokiej jakości wewnętrznych eventów biznesowych
- Opracowanie i realizacja programów sponsorskich - bliska współpraca z partnerami sponsorującymi w celu zwiększenia sprzedaży
- Skuteczna praca z ekspertami Service Line w celu zapewnienia właściwej i wysokiej jakości obecności firmy w eventach zewnętrznych
- Monitorowanie konkurencji
- Zbudowanie dobrych relacji z organizatorami eventów branżowych
- Przygotowywanie rocznych raportów i planów zgodnie z wymaganiami
Kompetencje:
- Kilka lat doświadczenia w organizacji firmowych eventów
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziale komunikacji i marketingu w dużych międzynarodowych organizacjach
- Znajomość rynku eventów biznesowych oraz agencji eventowych
- Umiejętności zarządzania projektami
- Umiejetność pracy pod presją czasu
- Skuteczne współdziałanie z kierownictwem wyższego szczebla
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Nastawienie na cel, rozwiązywanie problemów z pozytywnym nastawieniem
- Kreatywność
- Umiejetność priorytetyzacji zadań
- Samodzielność i samoorganizacja
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny