#

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Warszawa

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym klientem jest spółka specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta biznesowego, obsługę zgłoszeń i wniosków w zakresie obsługi klienta oraz zmian warunków umów kredytowych, odpowiadanie na zapytania klientów, dbanie o odpowiednie terminy płatności i przygotowywanie dokumentacji finansowej do działu księgowości, prowadzenie rozmów i przygotowywanie korespondencji w tym również przygotowywanie aneksów do umów oraz udział w projektach firmowych. 

Nasz Klient zapewnia:

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych
  • Wyjazdy zagraniczne oferujące szkolenia i rozwój każdego z Pracowników 
  • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwości rozwoju i długiej współpracy na podstawie umowy o pracę
  • Dogodną lokalizację (Służew)

U Kandydatów zwracamy uwagę na: 

  • Doświadczenie w pracy w bankowości wraz z obsługą klienta (min. 3 lata)
  • Zaawansowaną znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Chęć odbywania zagranicznych podróży służbowych w celu rozwijania swoich umiejętności
  • Bardzo dobrą znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta
  • Komunikatywność, dobrą organizację pracy oraz samodzielność w działaniu


     
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi