W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy specjalista ds. księgowości RTR
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem – globalnym centrum biznesowym oferującym usługi w zakresie księgowości, podatków, kadr i prawa, rozwijamy strukturę organizacyjną poszukując osób zainteresowanych stanowiskiem:
Starszego specjalisty ds. księgowości RTR
(obecnie dynamika pracy w 100% zdalna, docelowo praca w systemie hybrydowym).
Zakres zadań:
- kompleksowe zarządzanie procesami w obszarze księgowości (AR, AP oraz GL),
- księgowanie dokumentów, ewidencjonowanie środków trwałych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
- uczestniczenie w procesach zamknięć okresów rozliczeniowych,
- weryfikowanie danych księgowych, analizowanie odchyleń oraz przygotowywanie raportów,
- uczestniczenie w procesach usprawnień,
- zarządzanie danymi w wewnętrznych systemach księgowych,
- aktywna kooperacja z Klientem zewnętrznym zlokalizowanym na rynku europejskim oraz pozostałymi zespołami w organizacji.
Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości,
- praktyczna znajomość i doświadczenie w procesach RTR lub audycie,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (ACCA będzie dodatkowym atutem),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- znajomość IFRS, UK GAAP oraz prawa podatkowego,
- doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP oraz znajomość pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne i organizacyjne.
Korzyści:
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej (docelowo grafik hybrydowy czasu pracy),
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz stabilność zatrudnienia,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozafinansowych,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za procesy i dużym stopniem decyzyjności,
- ekspozycja na relacje międzynarodowe.