Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu

Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
ul. Bolesława Limanowskiego 29 A
26-610 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji decyzji wystawianych w WITD pozwalającej na prowadzenie analityki przypisów należności budżetowych WITD i ewidencji decyzji nakładających kary będące przypisami dysponentów zewnętrznych (GITD, zarządcy dróg).
  • Codzienna identyfikacja wpłat na konta pomocnicze w zakresie określenia jakiej decyzji dana wpłata dotyczy i opisywanie w tym zakresie wyciągów z kont.
  • Na podstawie bieżącej analizy wpływu środków na konta pomocnicze z tytułu zaspokojenia należności WITD i należności stanowiących dochody jednostek zewnętrznych przygotowywanie „zleceń dokonania przelewów” dotyczących przekazywania dochodów budżetowych, należności do GITD i zarządców dróg z tytułu kar, w terminach przewidzianych przepisami.
  • Przygotowywanie i dokonywanie miesięcznych i rocznych uzgodnień rozliczeń w zakresie przypisów należności GITD i zarządców dróg z tytułu decyzji wystawionych przez WITD i stanu rozliczeń środków przekazanych tym jednostkom na zaspokojenie decyzji.
  • Wprowadzanie do komputerowego systemu ewidencyjnego, stanowiącego ewidencję analityczną dla konta należności budżetowych WITD, decyzji stanowiących podstawę zwiększenia przypisu oraz decyzji zmniejszających ten przypis.
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu należności budżetowych i rozliczeń z dysponentami zewnętrznymi (GITD, zarządcy dróg) w zakresie przypisów ich należności i środków przekazywanych na ich konta z tytułu wyegzekwowania tych należności.
  • Uruchamianie procedury windykacji i egzekucji do wymagalnych i niezapłaconych decyzji administracyjnych i prowadzenie w tym zakresie współpracy i korespondencji z Urzędami Skarbowymi i Komornikami Sądowymi.
  • Analiza stanu należności budżetowych WITD w celu przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej w tym zakresie.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku jest winda.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, niekompletne, przesłane po terminie oraz przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem nie będą rozpatrywane.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone aktualną datą.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydatki/kandydata.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz termin kolejnego etapu naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 48 363 51 87

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Kurs w zakresie księgowości.
  • Bardzo dobra znajomość: ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych, ustawy o transporcie drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i przepisów wykonawczych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązków pieniężnych
  • Umiejętność pracy na komputerze w środowisku WINDOWS.
  • Znajomość obsługi ewidencyjnych programów księgowych i kalkulacyjnego arkusza excel.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego kurs w zakresie księgowości.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie egzekucji administarcyjnej obowiązków pieniężnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi