Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw wprowadzania informacji do policyjnych i pozapolicyjnych baz danych w Zespole Informatyki Wydziału Wspomagającego 05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - wprowadza dane (m. in. meldunki, karty informacyjne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestruje w systemie KSIP oraz sprawdza i udziela informacji w oparciu o policyjne i pozapolicyjne bazy danych w celu dostarczenia ogólnopolskiej informacji funkcjonariuszom Policji,
- weryfikuje dane na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikuje zauważone błędy, uzupełnia brakujące informacje w granicach obowiązujących przepisami w celu zapewnienia spójności danych w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
- weryfikuje rejestracje wprowadzone do KSIP (np. zatrzymani, rejestracja postępowań, przestępstw, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe) w celu zapewnienia spójności danych w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
- realizuje zadania lokalnego administratora merytorycznego KSIP i CEL w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów, zgodnie z celami przetwarzania danych osobowych,
- sporządza wnioski o nadanie, modyfikację lub odebranie uprawnień do policyjnych i pozapolicyjnych baz danych użytkownikom jednostek i komórek organizacyjnych. Weryfikuje przydzielone uprawnienia. Prowadzi centralną ewidencję uprawnień i upoważnień w celu zapewnienia zgodności wprowadzanych danych do policyjnych baz danych,
- wykonuje czynności zlecone przez inne komórki organizacyjne – sprawdzenia w PESEL, CEPIK, Regon, KRS w celu dostarczenia informacji,
- sprawdza zdarzenia podobne i przestępców oraz pojazdy po niepełnych danych dla celów rozpoznania policyjnego,
- archiwizuje dane informatyczne w celu przekazania do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
3 585,39 zł wynikające z mnożnika 1,7645 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-214 w godz. 8.00 – 16.00.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat w administracji
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność wykorzystania systemów informatycznych
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne”
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Zdolność analitycznego myślenia
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 2 lat w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno