Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno-biurowych w Wydziale Kryminalnym 05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Kompletuje dokumenty oraz korespondencje do podpisu dla Naczelnika Wydziału Kryminalnego.
- Ewidencjonuje korespondencje w dziennikach, rejestrach oraz przygotowywuje korespondencję wysyłkową celem właściwej obslugi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Wydziału Kryminalnego
- Redaguje i wytwarza pisma oraz dokumentację na polecenie Naczelnika lub Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego
- Przyjmuje od pracowników sprawy ostatecznie zakończone, sporządza spisy akt przekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania.
- Rozlicza protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowiska służbowe.
- Przedkłada Naczelnikowi Wydziału wykazy spraw niezałatwionych przez pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego.
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- Oświetlenie naturalne i sztuczne
- Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
- Na trzecim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumnetów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).
Kandydaci zakwalifkowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumnetów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3555,93 zł wynikające z mnożnika 1,7500 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max. do 20%).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne" lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem nezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumnetów zachęcamy także również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania okreslone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność
- Samodzielność i rzetelność
- Dyskrecja
- Lojalność
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Przeszkolenie - obsługa sekretariatu
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu.Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno