Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ostrołęce

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

07-409 Ostrołęka, ul. Sienkiewicza 45

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji wojskowej osób stających do kwalifikacji wojskowej lub zgłaszających się w celu uregulowania stosunku do powszechnego obowiązku obrony.
  • Udział w kwalifikacji wojskowej w roli przedstawiciela Wojskowego Komendanta Uzupełnień.
  • Promocja ochotniczych form służby wojskowej, w tym gromadzenie danych dotyczących możliwości i warunków zamieszczania materiałów promocyjnych w lokalnych mediach, Kronice WKU w Ostrołęce.
  • Rekrutacja, nabór i powoływanie do terytorialnej służby wojskowej, w tym udział w uroczystościach o charakterze patriotycznym.
  • Prowadzenia i aktualizacja IZE w bazie informatycznej.
  • Udział w przygotowaniu do przeprowadzenia zaciągu ochotniczego w razie ogłoszenia mobilizacji lub wojny.


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu, jak również wyjazdy poza urząd w celu promowania różnych form
służby wojskowej;
- praca administracyjno-biurowa w pozycji siedzącej na stanowisku wyposażonym w monitor
ekranowy powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- brak wind i podjazdów;
- stanowisko pracy na piętrze;
- naturalne i sztuczne oświetlenie w pomieszczeniach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne".
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Etap drugi to test kompetencyjny. Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Umowa o pracę na zastępstwo pracownika. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2539 zł.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 384 430, 261 384 431, 261 384 420.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Samodzielność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, bardzo dobra znajomość komputera i pakietu MS Office, dobra znajomość ustaw: a) o powszechnym obowiązku obrony RP, b) kodeksu postępowania administracyjnego, c) o ochronie informacji niejawnych d) o ochronie danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi