Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Krakowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw administracyjno-organizacyjnych w Wydziale Prewencji

31-137 Kraków ul. Siemiradzkiego 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje czynności w zakresie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem opinii: o osobach prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi; pracujących lub starających się o zatrudnienie przy obrocie materiałami wybuchowymi; zatrudnionych bądź starających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego; posiadających lub ubiegających się o licencję detektywa
  • Realizuje czynności dotyczących cudzoziemców w zakresie przygotowania powiadomień o zdarzeniach z udziałem cudzoziemców, w celu poprawnej współpracy z placówkami dyplomatycznymi państw obcych; przygotowania wniosków do Straży Granicznej
  • Realizuje czynności związane z postępowaniami administracyjnymi o wydanie karty rejestracyjnej broni pneumatycznej, pozwolenia na broń w ramach kompetencji Komendanta Miejskiego Policji w Krakowie; korespondencji z tym związanej w celu realizacji zadań określonych w ustawie o broni i amunicji
  • Realizuje wybrane zagadnienia związane z Bezpieczeństwem i Higieną Służby i Pracy oraz badaniami profilaktycznymi policjantów i pracowników wydziału
  • Realizuje wybrane czynności w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej wydziału


Warunki pracy

Realizacja zagadnień związanych z kompetencjami Komendanta Miejskiego Policji w Krakowie w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych dot. pozwoleń na broń, wydawania kart rejestracyjnych, kontaktów z placówkami dyplomatycznymi państw obcych. Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


- wymuszona pozycja ciała


- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 5.001,62 zł. brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem


http://bip.krakow.kmp.policja.gov.pl/download/399/31152/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx


Aplikacje mogą być składane tylko w formie papierowej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. 


Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail).


Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.


Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy o broni i amunicji
  • Znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach
  • Znajomość przepisów ustawy o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym lub cywilnym
  • Znajomość przepisów ustawy o usługach detektywistycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie osób i mienia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznych baz danych i systemów informatycznych w Policji
  • Umiejętność pracy na komputerze, posługiwania się edytorem tekstu oraz arkuszem kalkulacyjnym
  • Współpraca w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia, kreatywność i samodzielność
  • Umiejętność interpretacji przepisów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Jeśli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Krakowie
    ul. Siemiradzkiego 24
    31-137 Kraków
    Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
    od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi