Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent w Zespole Wspomagającym 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.
- odbieranie poczty z Komendy Miejskiej Policji i Prokuratury Rejonowej, przekazywanie jej do dekretacji Komendantowi Komisariatu, rozdzielanie poczty wpływającej do sekretariatu oraz przygotowanie jej do wysłania;
- prowadzenie rejestrów i dzienników korespondencyjnych, podawczych i przepisów; książki doręczeń; ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; skorowidza do dziennika korespondencyjnego; książki interesantów;
- przygotowywanie wykazów spraw zaległych dla Naczelników Wydziałów, kontrolowanie terminów zapoznania się treścią przepisów;
- sporządzanie zapotrzebowania i pobierania z magazynu materiałów biurowych;
- zapewnienie właściwej obsługi klientów, udzielanie informacji telefonicznych;
- kompletowanie dokumentacji do archiwizacji i archiwizowanie jej;
- obsługiwanie urządzeń biurowych;
- przechowywanie przepisów prawnych oraz przygotowywanie książek i rejestrów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu.
Warunki pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie pracy w godz. 7:30 – 15:30,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,
- czynności wykonywane w pozycji siedzącej, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 4 967,95 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie BIP KMP w Gorzowie Wlkp.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia
5. 10. 2025 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej
pozostałe wymagania niezbędne: - uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnego realizowania zadań,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2025-07-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.