Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/08/2020.

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw podziału i ewidencji poczty jawnej otrzymywanej wewnętrznie i od podmiotów zewnętrznych Zespół Prezydialny

Komenda Miejska Policji
ul. Wapienna 45
43-300 Bielsko-Biała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie przesyłek z jednostek KMP oraz podmiotów zewnętrznych
  • przyjmowanie i wydawanie paszportów dla Śl. Urzędu Wojewódzkiego wKatowicach O/Bielsko-Biała
  • dokonywanie wymiany ładunku z kurierami KWP
  • sporządzanie wykazów przesyłek pocztowych dla Poczty Polskiej
  • przygotowywanie spisów zgromadzonych materiałów do archiwum,


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w kontakcie z osobami zdającymi i pobierającymi pocztę, przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel.: 33 812 1500.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną. Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach:
1-wstepna weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
2 test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej, pracy administracyjno-biurowej.
3- rozmowa kwalifikacyjna
Wynagrodzenie brutto na proponowanym stanowisku - 2.600,10 + % wysługi lat.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
praca w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Komendy Miejskiej Policji
    w Bielsku-Białej
    ul. Wapienna 45
    kontakt telefoniczny : 33 812 1500

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    14/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry