Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor
Umowa na zastępstwo
(Pion Spraw Pracowniczych/ Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi)
Nr ref.: 55/19
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z Systemu Ocen Pracowniczych oraz Zarządzania przez Cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska, squasha, badmintona, tenisa ziemnego)
Główny zakres obowiązków:
- udział we wdrażaniu i aktualizacji Polityki zarządzania zasobami ludzkimi
- identyfikacja i dokonywanie analiz potrzeb szkoleniowych oraz opracowywanie planów szkoleniowych Pracowników Spółki
- opracowywanie projektu, realizacja i monitorowanie wykorzystania rocznego budżetu przeznaczonego na rozwój zawodowy Pracowników
- organizowanie i rozliczanie udziału Pracowników w szkoleniach otwartych i zamkniętych, w kursach zawodowych oraz w forach specjalistycznych
- organizowanie i/ lub wsparcie przy organizowaniu wewnętrznych szkoleń w Spółce
- prowadzenie – we współpracy z Działem BHP – spraw związanych z organizowaniem szkoleń okresowych bhp; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających udział i ukończenie szkolenia okresowego bhp
- wykonywanie działań administracyjnych związanych z obsługą podróży służbowych
- doskonalenie obecnych i wdrażanie nowych narzędzi informatycznych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi wspierających procesy kadrowe, w tym szkolenia, rekrutacje i system ocen pracowniczych
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego, mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia lub pokrewne
- doświadczenia na stanowisku związanym z realizacją projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym prowadzenia projektów rozwojowych
- znajomości narzędzi stosowanych w procesach rozwojowych, szkoleniowych, zarządzania wiedzą i kompetencjami – na poziomie wykonawczym
- znajomości zasad organizacji szkoleń i kursów zawodowych
- biegłej znajomości pakietu Ms Office (w szczególności Ms Excel)
- wysokich kompetencji interpersonalnych
- zaangażowania w pracę i aktywności w działaniu
- zorientowania na realizację wyznaczonych celów
- otwartości na zmiany i nowe rozwiązania