Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kwatermistrzowskich w sekcji kwatermistrzowskiej KP PSP Sochaczew

96-500 Sochaczew UI. Stanisława Staszica 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań z zakresu dotacji MSWiA dla jednostek OSP oraz dotacji celowej z budżetu państwa dla jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do KSRG.
  • Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego.
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu (miasta).
  • Realizacja bieżących potrzeb zakupowych i serwisowych dotyczących funkcjonowania komórek organizacyjnych komendy w tym prowadzenie gospodarki magazynowej.
  • Wykonywanie zbiorczych analiz i wniosków z obszaru zadań komórki organizacyjnej.
  • Przygotowywanie niezbędnych formularzy i pism w celu prawidłowego funkcjonowania sekcji.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera ok 4 godziny dziennie,praca związana z bezpośrednią obsługą klienta.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind,podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.


Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.


Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:


I. Weryfikacja dokumentów do dnia 11.04.2024 r.


II. Test kwalifikacyjny (sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu znajomości przepisów związanych z realizacją zadań na stanowisku na którym prowadzony jest nabór) i rozmowa kwalifikacyjna 15.04.2024 r.


III. Wyniki końcowe naboru oraz wyłonienie najlepszych kandydatów do dnia 17.04.2024 r.


IV. Nieprzystąpienie kandydatki/kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.


V. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz szczegółowe informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy orz na stronie internetowej:


https://www.gov.pl/web/kppsp-sochaczew/sluzba-i-praca



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
np:
- praca biurowa,
- prowadzenie postępowań administracyjnych,
- praca w obszarze zamówień publicznych,
- praca związana z zamówieniami oraz sprawami technicznymi,
- praca na stanowisku o podobnym zakresie zadań,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat B,
  • Znajomośc przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń dotyczących gospodarki mundurowej, mieszkaniowej i transportowej,
  • Znajomośc obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość sprzętu pożarniczego,
  • Umiejętnośc działania pod presją czasu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandyatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub póżniej
  • Kopia prawa jazdy poświadczona za zgodność z orginałem
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie komendy lub listownie ( decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem; "ogłoszenie nabór służba cywilna - Imię i Nazwisko" na adres: Komenda Powiatowa PSP w Sochaczewie ul. Stanisława Staszica 7
    96-500 Sochaczew

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi