Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/06/2020.

Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw płac w Biurze Obsługi Urzędu

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list płatniczych w zakresie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów, nagród, nagród jubileuszowych, odpraw, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń należnych z tytułu umowy o pracę oraz obliczanie należności z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
  • Obliczanie wynagrodzenia za czas choroby, świadczeń z ubezpieczenia społecznego (zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, rodzicielskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń pracowników, świadczeń otrzymanych przez pracowników i emerytów OUW z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, należności z tytułu umów cywilnoprawnych, sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT 11).
  • Zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników Urzędu, uprawnionych członków ich rodzin, zleceniobiorców.
  • Rozliczanie wynagrodzenia i pochodnych od wynagrodzeń w układzie tradycyjnym i zadaniowym.
  • Sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym dowodów finansowych stanowiących podstawę do zapłaty.
  • Sporządzanie sprawozdań z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej, sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniach: Rb-70, Z-06 i Z-03.
  • Wystawianie rocznych informacji o osiągniętych dochodach dla pracowników OUW będących emerytami bądź rencistami oraz sporządzanie informacji o otrzymanych dochodach byłych i obecnych pracowników OUW jako podstawy do naliczenia świadczeń emerytalnych i rentowych.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu.
Kontakty z klientem zewnętrznym.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje: (77) 4 524 665.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z finansami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, umiejętność ich interpretacji i zastosowania w praktyce.
  • Znajomość ustaw: - o służbie cywilnej, - o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, - o pracownikach urzędów państwowych, - Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Odporność na stres, asertywność.
  • Rzetelność, skrupulatność i terminowość.
  • Dyskrecja
  • Umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Obsługa pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi: - programów kadrowo-płacowych, -programu "Płatnik"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia ...."

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry