Opis stanowiska pracy
     Komenda Miejska Policji w Krakowie Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
 starszy inspektor do spraw ewidencji kadrowej w Wydziale Kadr 31-137 Kraków ul. Siemiradzkiego  24
 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi ewidencję czasu służby i pracy (w tym ewidencję urlopów) kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Krakowie oraz ich zastępców, a także policjantów i pracowników Policji: Wydziału Kadr, Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy, Jednoosobowego Stanowiska ds. Prawnych i Zespołu Prasowo-Informacyjnego  Komendy Miejskiej Policji w  Krakowie;
 - Wprowadza i aktualizuje dane w systemach informatycznych Policji, w tym w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w celu zapewnienia aktualności i integralności danych kadrowych;
 - Prowadzi i aktualizuje bazę danych przy użyciu programu komputerowego PŁATNIK-ZUS w zakresie wysyłania elektronicznych dokumentów ubezpieczeniowych (zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń) do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  (ZUS) policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
 - Sporządza informacje zbiorcze, analizy oraz dokumenty sprawozdawcze dotyczące absencji policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
 - Koordynuje zagadnienia związane z obiegiem elektronicznych zwolnień lekarskich oraz ewidencją czasu pracy policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
 - Opracowuje korespondencje do instytucji zewnętrznych, jednostek wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostek i komórek organizacyjnych Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji celem terminowego udzielania odpowiedzi;
 - Realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej;
 - Archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu ich przekazania do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.
 
 Warunki pracy Realizacja zadań związanych z działalnością ewidencyjną w zakresie obsługi kadrowej. Praca administracyjno-biurowa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
 Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. 
Proponowane wynagrodzenie: ok. 3.650,00 zł. brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem http://bip.krakow.kmp.policja.gov.pl/download/399/31152/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx
Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. 
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail).
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. 
 Wymagania związane ze stanowiskiem pracy  niezbędne wykształcenie: średnie
 doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok  doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej
 pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów: - ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - Kodeksu pracy z zakresu czasu pracy i urlopów pracowniczych; 
 - Umiejętność analizowania i interpretowania przepisów;
 - Umiejętność obsługi komputera;
 - Umiejętność dobrej organizacji pracy;
 - Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia;
 - Umiejętność pracy w zespole;
 - Samodzielność, komunikatywność;
 - Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
 wymagania dodatkowe - Znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK-ZUS
 
 Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
 - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
 - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
 - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
 - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu obsługi programu komputerowego PŁATNIK-ZUSDokumenty należy złożyć do: 2022-08-16
Decyduje data:stempla pocztowego  / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
 Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30