Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Krakowie Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw ewidencji kadrowej w Wydziale Kadr 31-137 Kraków ul. Siemiradzkiego 24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi ewidencję czasu służby i pracy (w tym ewidencję urlopów) kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Krakowie oraz ich zastępców, a także policjantów i pracowników Policji: Wydziału Kadr, Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy, Jednoosobowego Stanowiska ds. Prawnych i Zespołu Prasowo-Informacyjnego Komendy Miejskiej Policji w Krakowie;
- Wprowadza i aktualizuje dane w systemach informatycznych Policji, w tym w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w celu zapewnienia aktualności i integralności danych kadrowych;
- Prowadzi i aktualizuje bazę danych przy użyciu programu komputerowego PŁATNIK-ZUS w zakresie wysyłania elektronicznych dokumentów ubezpieczeniowych (zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń) do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
- Sporządza informacje zbiorcze, analizy oraz dokumenty sprawozdawcze dotyczące absencji policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
- Koordynuje zagadnienia związane z obiegiem elektronicznych zwolnień lekarskich oraz ewidencją czasu pracy policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
- Opracowuje korespondencje do instytucji zewnętrznych, jednostek wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostek i komórek organizacyjnych Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji celem terminowego udzielania odpowiedzi;
- Realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej;
- Archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu ich przekazania do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.
Warunki pracy Realizacja zadań związanych z działalnością ewidencyjną w zakresie obsługi kadrowej. Praca administracyjno-biurowa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 3.650,00 zł. brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem http://bip.krakow.kmp.policja.gov.pl/download/399/31152/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx
Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail).
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów: - ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - Kodeksu pracy z zakresu czasu pracy i urlopów pracowniczych;
- Umiejętność analizowania i interpretowania przepisów;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Umiejętność dobrej organizacji pracy;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność, komunikatywność;
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK-ZUS
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu obsługi programu komputerowego PŁATNIK-ZUSDokumenty należy złożyć do: 2022-08-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30