Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach obsługi kadrowej w celu koordynowania działań zamierzających do realizacji właściwej polityki kadrowej
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach eksploatacyjno-zaopatrzeniowych w celu zebrania informacji i skoordynowania działań prowadzących do zapewnienia właściwego zaopatrzenia
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach gospodarowania mieniem w celu koordynacji właściwego zarządzania majątkiem
- Sporządza informacje, analizy i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań w celu dostarczenia informacji adekwatnych do potrzeb oraz zapewnienia wiarygodnej sprawozdawczości
- Współpracuje przy realizacji zdań z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi KAS w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki i sprawnej realizacji zadań
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach działań związanych z zarządzaniem kryzysowym w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2017r. poz. 2019, z późn.zm) w celu zapewnienia ciągłości działania urzędu w sytuacji kryzysowej
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach ochrony informacji prawnie chronionych w celu właściwego zabezpieczenia dostępu do dokumentów prawnie chronionych
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach zadań związanych z planowaniem i programowaniem pozamilitarnych przygotowań obronnych, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. z 2016r. poz. 1534 z późn. zm.) w celu zapewnienia nadzoru nad realizacją przedsięwzięć przygotowawczych do właściwego zabezpieczenia urzędu w tym planowania zadań operacyjnych na czas zagrożenia
Warunki pracyPraca w systemie 8 godzinnym, konieczność telefonicznej i bezpośredniej obsługi klientów wewnętrznych, możliwe zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner);
Stanowisko pracy znajduję się na 2 piętrze 5 kondygnacyjnego budynku. Pomieszczenie pracy z dostępem do światła dziennego i sztucznego. Obiekt wyposażony jest w dźwig osobowy. Wejście do budynku przez schody. Brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 31884”
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
List motywacyjny powinien zawierać spis załączonych dokumentów.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o dacie kolejnych etapów postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail, numerów telefonów). Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto minimum 3000 zł. Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy). Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok w obszarze administracyjno-pracowniczym
pozostałe wymagania niezbędne:- łatwość komunikacji
- otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- umiejętność redagowania pism
- znajomość przepisów prawa związanych z wykonaniem zadań wymienionych w opisie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie z obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywania zadań na danym stanowisku pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-08-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu