Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w KrakowieMałopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorWojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy
- opiniowanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
- prowadzenie rejestru wypadków, szkoleń wstępnych ogólnych oraz instruktaży stanowiskowych w zakresie BHP, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych występujących na stanowiskach pracy
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych ogólnych w zakresie bhp nowo zatrudnianych pracowników
- udział w przekazywaniu do użytku maszyn i urządzeń
- organizacja szkoleń okresowych dla pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- aktualizacja instrukcji i oznakowania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i spraw przeciw pożarowych
- opracowanie oceny ryzyka zawodowego
- opracowanie karty pomiarów czynników szkodliwych występujących na stanowiskach pracy
Warunki pracypraca na terenie dwóch budynków Inspektoratu posiadających trzy kondygnacje w tym nadzór nad pracą laboratorium weterynaryjnego, praca przy komputerze 4 godz ,
budynek bez windy, toalety nie przystosowane dla osoby niepełnosprawnej ,
budynek nie przystosowany do pracy osoby niepełnosprawnej
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji 12 293-10-24
Nabór prowadzony jest w trzech etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod kątem formalnego spełniania wymagań niezbędnych.
II etap - sprawdzenie wiedzy - obejmuje pisemny test jednokrotnego wyboru
II etap - rozmowa kwalifikacyjna
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie zawód technik do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
zakresie pracy w służbie bhp
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach w zakresie wymagań niezbędnych
- kserokopie potwierdzeń dot. stażu w służbie bhp
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-04-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu