Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kadrowo-organizacyjnych Wydział Kadrowo-Organizacyjny

80-382 Gdańsk ul. Beniowskiego 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej, w szczególności w obszarze kształtowania struktury zatrudnienia, wykształcenia i wyszkolenia strażaków oraz potrzeb w tym zakresie.
  • prowadzenie stosownej dokumentacji w przedmiotowym zakresie współdziałania ze służbą zdrowia w zakresie ochrony zdrowia strażaków i pracowników cywilnych
  • prowadzenie akt osobowych, stosownej ewidencji etatów, kartotek itp.
  • sporządzanie wniosków dotyczących odznaczeń i awansów w stopniu.
  • sporządzanie z zakresu prowadzonych spraw obowiązującej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowywanie analiz kadrowych, przygotowanie i przekazywanie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw do archiwum.
  • prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie wystawiania poleceń wyjazdów służbowych.
  • prowadzenie ewidencji i wystawianie zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych.
  • zastępowanie strażaków i pracowników cywilnych, w szczególności wykonywanie zadań w sekretariacie podczas nieobecności sekretarki.


Warunki pracy

Charakter stanowiska i sposobu wykonywania na nim zadań



  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30

  • praca w siedzibie Komendy.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

  • naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała;

  • stanowisko usytuowane na I-szej kondygnacji budynku komendy;

  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich;

  • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;

  • brak windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • biegła znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office;
  • obsługa specjalistycznych programów kadrowych;
  • zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa programu kadrowego FORTECH;
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o PSP i przepisów wykonawczych;
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
  • odporność na stres;
  • systematyczność, komunikatywność;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska PSP w Gdańsku
ul. Beniowskiego 7
80-382 Gdańsk

Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać PK – starszy inspektor

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi