Stanowisko ds. prawnych i koordynacji kontroli zewnętrznych
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
-opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie właściwości rzeczowej Departamentu Kontroli Wewnętrznej,
-udzielanie kontrolującym wsparcia w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa, w tym sporządzanie wniosków o wydanie opinii prawnej oraz gromadzenie opinii prawnych dotyczących prowadzonych kontroli,
-współdziałanie z zewnętrznymi organami kontroli w sprawach objętych postępowaniami kontrolnymi tych organów, prowadzenie ewidencji tych postępowań oraz informacji o realizacji wniosków pokontrolnych,
-obsługa spraw związanych z realizacją zasad unikania konfliktu interesów w Zakładzie,
-obsługa zawiadomień o naruszaniu dyscypliny finansów publicznych w Zakładzie.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie wyższe - prawo
- minimum 5 lat stażu pracy
Mile widziane:
- minimum 4 lata pracy związanej z obsługą prawną
-wykształcenie wyższe ( bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo wewnętrzne, polityka społeczna, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie kadrami, prawo pracy, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, finanse publiczne, audyt wewnętrzny, audyt śledczy, zarządzanie ryzykiem)
-studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, inwestycje, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne, administracja)
Wymagania dodatkowe:
-umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
-orientacja na cel
-orientacja na jakość-
-komunikacja
-współpraca
-elastyczność
-nastawienie na rozwój
-negocjowanie i wywieranie wpływu
-podejmowanie decyzji
-rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
-CV
-list motywacyjny
-skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
-skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dodatkowe informacje:
-umowa na czas zastępstwa
-proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
-skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
-oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
-oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Termin, do którego należy składać dokumenty 03-12-2021
Oferujemy:
-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na czas zastępstwa)
-możliwość rozwoju zawodowego
-bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
-spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
-konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
-stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
-wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
-drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
-w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.